Portal dla Inwestorów, Architektów i Wykonawców.

logo
Przeszukaj zasoby naszej bazy
0..9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Jesteś tu: Strona główna wypunktowanie Rozwiązania wypunktowanie POLSIGN wypunktowanie Oferta wypunktowanie POLSIGN Folie
Zobacz:
 

Oferta POLSIGN Artur Pruszyński

POLSIGN Folie

Folia samoprzylepna jest uniwersalnym materiałem, najczęściej stosowanym do aplikacji na płaskich powierzchniach (szyby, witryny sklepowe, elementy ekspozycyjne itp.) oraz na pojazdach.


Folie mogą być wykorzystane przy produkcji każdego rodzaju reklamy out of home. Sprawdzają się jako media do wykonania billboardów, aplikacji podświetleniowych takich jak kasetony, liter przestrzennych, systemów wystawienniczych, grafik reklamowych, aplikacji pojazdowych, czy szyldów. Mimo wielu zastosowań większość dostępnych folii ma charakter uniwersalny, czyli można je stosować zarówno w aplikacjach wewnętrznych jak i zewnętrznych. W branży Visual Communication stosowane są następujące rodzaje folii: ploterowe, sitodrukowe oraz offsetowe folie samoprzylepne oraz folie przeznaczone do wielkoformatowego druku cyfrowego. Folie do wielkoformatowego druku cyfrowego to media samoprzylepne i bezklejowe przystosowane do pracy z wieloma typami atramentów: solventowych, UV, latex. Folie głównie różnią się metodą produkcji, zastosowaniem, przeznaczeniem do wybranej technologii druku. Na rynku najczęściej spotykane folie samoprzylepne to folie monomeryczne, polimeryczne i wylewane. Folie monomerowe mają zastosowanie w krótko i średniookresowych aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych naklejanych na płaskich powierzchniach. Z kolei folie polimerowe stosowane są w przypadku średnio i długookresowych aplikacji wewnętrznych i zewnętrznych. Dzięki większej ilości plastyfikatorów można je z powodzeniem stosować jako nośnik grafiki przy aplikacjach samochodowych o niewielkich przetłoczeniach. Folie wylewane są najbardziej plastycznymi materiałami, przeznaczonymi do najbardziej wymagających długookresowych aplikacji. Wykorzystywane są szczególnie do grafik samochodowych z przetłoczeniami. Folie wylewane charakteryzują się także zdecydowanie największą siłą klejenia. Można ją rozciągać i tym samym łatwo ją umieścić w miejscach trudno dostępnych, takich jak zgięcia czy przetłoczenia. Często spotykanym w reklamie materiałem jest także folia One Way Vision, a więc folia perforowana, często umieszczana w oknach pojazdów, biur, czy obiektów gastronomicznych. Osoby patrzące z zewnątrz widzą przekaz reklamowy, z kolei te znajdujące się we wnętrzu mogą swobodnie obserwować otoczenie.

 

Duża rozpiętość ofert i bogaty wybór produktów pozwala precyzyjnie dobrać materiał do przeznaczenia reklamowego. W zależności od konkretnego zastosowania pojawia się inny repertuar produktów, dedykowanych danej lokalizacji. Należy wyjaśnić, że folie np. do zastosowań w grafikach samochodowych charakteryzują się większą rozciągliwością, są bardziej odporne na różnice temperatur, grubość ich osiąga maksymalnie 70 mikronów, a odpowiednia technologia produkcji pozwala okleić miejsca 3D. Podobnie rzecz kształtuje się w przypadku materiałów do grafik podłogowych, ściennych oraz folii do podświetleń. Cechą folii do grafik podłogowych, zazwyczaj krótko okresowych, jest zastosowanie w nich łatwousuwalnego kleju. Z całą pewnością ułatwi to nam zmianę grafiki oraz oszczędzi nieco czasu. Folie do podświetleń będą odporne na różnicę temperatur, a dzięki translucentnemu wykończeniu w odpowiedni sposób rozproszą światło. Grafika ścienna wymaga odpowiednio grubszej warstwy kleju. Wybór właściwego podłoża ma wpływ na efektywność wydruku.


W ofercie POLSIGN znaleźć można następujące rodzaje folii:

 

  • Folie wycinane,
    • folia standardowa (mat, błysk),
    • folia odblaskowa,
    • folia imitująca szlifowane szkło,
    • folia fluorescencyjna.
  • Folie drukowane,
    • folia biała (witryny, tablice reklamowe),
    • folia perforowana "onewayvision" (szyby pojazdów, witryny),
    • folia samochodowa,
    • folia kasetonowa, translucentna (do podświetlania),
    • folia banerowa,
    • folia przezroczysta, transparentna.
  • Folie magnetyczne.
Powrót do listy ofert
wyświetleń: 8874 dodano: 14-09-2018
przez mkoziol

Copyright 2013. www.budoskop.pl | Budownictwo w zbliżeniu| Polityka cookies Wszystkie prawa zastrzeżone.



Partner Strategiczny:


INFO-INWEST Inwestycje budowlane

realizacja: Ideo
powered by: CMS Edito